U slučaju da je e-mail adresa koju ste dali već prethodno pružena, nećemo moći obraditi Vaš zahtjev. Ako se želite prijaviti za našu promotivne obavijesti s e-mail adresom (ili brojem mobilnog telefona) koja je već pružena od strane nekog drugog, na primjer, želite se prijaviti s e-mail adresom koju dijelite s kolegama, a jedan od Vaših kolega je već pružio tu specifičnu e-mail adresu, ne možemo obraditi Vaše podatke u našem CRM sustavu. To je zato što je jedan identificirani račun u našem CRM sustavu povezan s jedinstvenom e-mail adresom ili brojem telefona. To radimo kako bismo zaštitili Vaše podatke.
Ako ne možemo uskladiti informacije koje ste pružili s računom u našem CRM sustavu, odbit ćemo Vaš zahtjev. To radimo jer vjerujemo da niste kvalificirani za primanje naših promotivnih obavijesti jer možda niste zdravstveni radnik.
Ako Vas ne možemo automatski povezati s podacima koje imamo u našem CRM sustavu, Vaš zahtjev mora biti obrađen ručno. Stoga Vas jedan od naših kolega može kontaktirati kako bi zatražio dodatne informacije za ručno usklađivanje Vašeg zahtjeva u našem CRM sustavu. To će se dogoditi samo ako informacije koje ste pružili nisu dovoljne za automatsku ili ručnu validaciju Vašeg zahtjeva.